piątek, 12 kwietnia 2024

KORONA KRÓLÓW JAGIELLONOWIE NIEUCHRONNIE ZBLIŻA SIĘ DO KOŃCA :-(


Serial "KORONA KRÓLÓW JAGIELLONOWIE" zbliża się do końca. Jest emitowany od 2.01.2023 roku w TVP1. W rolach głównych możemy oglądać  Sebastiana Skoczenia i Marię Pawłowską. 

Serial jest bardzo interesujący i ma ciekawą fabułę (oczywiście jeśli ktoś lubi historię i takie seriale).

O CZYM JEST SERIAL - KRÓTKI OPIS

Seria obejmuje lata 1399 - 1420 i skupia się na panowaniu Władysława II Jagiełły. (w tej roli Sebastian Skoczeń). Akcja zaczyna się dwa miesiące po śmierci królowej Jadwigi, gdy pogrążony w żałobie Jagiełło rozważa powrót na Litwę. Aby zatrzymać władcę polscy możni aranżują jego małżeństwo z Anną Cylejską (Karolina Porcari).

MOJE WRAŻENIA ZWIĄZANE Z SERIALEM

Ja oglądam serial od 3 odcinka (dwa pierwsze niestety przegapiłem). Telenowela bardzo mi się podoba i na bieżąco nagrywam odcinki (mam już 155 nagranych). Co do gry aktorów uważam, że są świetni i profesjonalnie grają swe role. 
Z oficjalnego źródła wiem, że mój ulubiony serial niestety zakończy się niedługo :-( ale wiem też, że TVP szykuje jego następcę pt: "KRÓLOWIE", który będzie kontynuacją "KORONY KRÓLÓW JAGIELONOWIE". Jeśli będzie tak interesujący jak ten to na pewno będę go dalej nagrywał.




 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wycieczka do Zdrojowego Teatru Animacji na spektakl "ZŁODZIEJ CZASU"

  Spektakl "ZŁODZIEJ CZASU" opowiada historię małej dziewczynki Zosi, której rodzice nie mają dla niej czasu, bo są wiecznie zapr...