poniedziałek, 17 maja 2021

ALICJA MARIA SZUBA


 Alicja jest bardzo wesołą, uśmiechniętą i uzdolnioną osobą. Ma bardzo duży wachlarz zainteresowań i o wszystkim mogę z nią porozmawiać, a kiedy potrzebuję ona zawsze mnie wysłucha. Ma bardzo ładny i czarujący uśmiech. 

Jesteśmy ze sobą już ponad rok i wcale nie zamierzamy się rozstać. Ala powiedziała mi, że mam się nie zmieniać tylko być sobą bo takiego mnie wybrała i z takim mną chce być.









A oto dowód na to jak bardzo Moje Słońce i Kochanie jest zdolne.
 
Jestem z niej Bardzo dumny i szczęśliwy, że mam taką Kobietę.
 
Ja i Moja Alunia
Pozdrawiamy


 
U Mojej Ali lubię też to, że kiedy trzeba to ona potrafi postawić na swoim, cenię u niej także wiele innych jej cech, o których wiemy tylko my obydwoje.

Alicja uczęszcza także na zajęcia taneczne. Specjalizuje się w Tańcu Orientalnym oraz w Zumbie. 

Kilka razy miałem możliwość obserwować Ją "Na żywo" w tańcu i muszę przyznać, że świetnie jej to wychodzi.

Poza tym Alunia mówi, że taniec to jest jej pasja. I ja się z tym zgadzam w 100%, bo po niej to widać. Widzę, że sprawia jej to ogromną radość i bardzo mnie to cieszy kiedy Mój Skarb jest szczęśliwy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

5 maja to Dzień Walki z Dyskryminacją Osób Niepełnosprawnych oraz Dzień Godności Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną

  Ten dzień powinien stać się szczególną okazją do refleksji o sytuacji osób z niepełnosprawnościami w Polsce oraz podejmowanych przez państ...